Select Menu

Isu Semasa

Hiburan

Global

Pelancongan

Performance

Pelbagai

Misteri Sejarah

Informasi

» » Pilot Sanggup Tunda Penerbangan Hanya Kerana ROTI SANDWICH !
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post


NEW YORK - Seorang juruterbang dilaporkan menunda penerbangan lebih dari dua jam . Uniknya , kelewatan tersebut disebabkan sang pilot menunggu pesanan sandwichnya datang.

Kejadian bodoh ini bermula dari permintaan sandwich dari pilot yang merancang akan menerbangkan pesawat Pakistan Antarabangsa Airlines . Tetapi ketika diberi tahu bahawa tidak ada sandwich di lapangan terbang atau pun menu di kabin pesawat , sang pilot marah berkeras untuk tetap mendapatkan apa yang dia mahu .

Akhirnya pihak syarikat penerbangan memenuhi permintaan pilot dan menempah sandwich dari hotel lima bintang terdekat . Namun , sandwich yang diminta sang pilot baru tiba dua jam selepas tempahan .

Akibat keinginan pilot tersebut , penerbangan dari Lahore ke New York perlu ditangguhkan sampai sandwich pesanan pilot datang .

Kejadian penangguhan tersebut ternyata berpanjangan. Jurucakap syarikat penerbangan Pakistan Antarabangsa Airlines Mashood Tajwar ternyata tidak menerima aksi " mogok terbang " yang dilakukan sang pilot yang namanya masih dirahsiakan ini .

" Pengurusan akan mengambil tindakan serius akibat kerterlambatan penerbangan antarabangsa ini , " ujar Tajwar , seperti dipetik dari ABC , Jumaat ( 20/12/2013 ) .

Sumber: international.okezone.com

About Unknown

PERINGATAN: Blogbahni tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

No comments